Jump to navigation
Mostra permanent
Dissabte 25 d'abril, 17h
Del 20 de febrer al 25 d'abril
Del 5 de març al 25 d'abril
Del 24 de gener al 25 d'abril
Del 7 de març al 26 d'abril
Mes d'abril
13a edició de Tallers Oberts, que obrirà les portes dels tallers de 21 artistes de Cambrils i 4 artistes convidats per apropar-los al públic i donar a conèixer la seva obra i manera de treballar, en el marc del programa de la Festa Major de la Immaculada.
Tallers Oberts és una oportunitat per endinsar-se al món dels diferents creadors i creadores que fan de l’art una forma de vida, compartir una estona de conversa amb ells i elles, conèixer de primera mà el seu procés creatiu i gaudir de la riquesa de les seves obres de ben a prop.
Els i les artistes participants en aquesta 13a edició, d’àmbits tant diversos com la joieria, la fotografia, l’escultura, la pintura, la porcellana, la il·lustració i el disseny gràfic, la ceràmica, l’esmalt, la música, la dansa o l’art visual, són Laura Morales, Pepo Argilaguet, Dolors Ortuño, Marta Fàbregas, Laura Mestres, Roser Coma, Nuri Mariné, Cristina Salvans, Marta Nolla, Cristina Recasens, Montserrat Recasens, Gemma Felip, Raquel Sarrà, Queralt Osorio, David Callau, Dídac Sauret, Rocío Franco, Alberto Insa, Rafael Rubio, Núria Pons i Jordina Ros. Com a artistes convidats hi hauran Dolors Castells, Jaume Romaní, Laia Sauret i The Blind Mirror.
Dissabte 12 de desembre: d'11 a 14h i de 17 a 20h Diumenge 13 de desembre: d'11 a 14h
Ajuntament de Cambrils
Facebook Tallers Oberts Web Ajuntament de Cambrils