Jump to navigation
Del 19 de març al 3 de maig
Del 6 de març al 3 de maig
Del 4 de desembre al 3 de maig (2026)
Del 24 de gener al 3 de maig
De l'1 al 3 de maig
Del 22 d'abril al 5 de maig
Del 8 d'abril al 6 de maig
Del 2 d'abril al 6 de maig
Exposició col·lectiva 'Amor en Braille' liderada pel jove cambrilenc Albert Cuenca, una proposta que barreja diferents disciplines (fotografia, videoart, il·luminació...) i és una experiència multisensorial inclusiva, ja que, gràcies a la col·laboració de Tactilens, s'han transformat les fotografies en imatges que es poden tocar, incloent així al col·lectiu de persones invidents.
L'exposició, que compta amb la col·laboració de 8 joves més de Barcelona i rodalies, es va materialitzar a finals de 2020, amb l'objectiu de crear un projecte fotogràfic com a treball del cicle d'Il·luminació i Producció de l'Escola EMAV de Barcelona.
El fil conductor de l'exposició és l'amor romàntic, i la manera com s'entén i es viu en el públic adolescent. Al voltant d'aquest amor romàntic es crea la idea que "l'amor és cec", que és la frase que va donar lloc al nom de l'exposició.
Ateneu Juvenil de Cambrils
Facebook Joventut Cambrils Web Ajuntament de Cambrils