Jump to navigation
Dissabte 14 de febrer, 10h
Dissabte 14 de febrer, 12h
Diumenge 15 de febrer
Dimecres 18 de febrer
Del 18 al 20 de febrer
Divendres 20 de febrer, 19h
Dissabte 21 de febrer, 11h
Dissabte 21 de febrer
El Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet reprèn la seva activitat. Després de setmanes tancat al públic, l’espai recorda la importància de la tècnica del vidre bufat al municipi durant la primera meitat del segle XX, un important llegat cultural i tradicional.
La visita consta de dues parts. Una primera, en la qual els visitants poden accedir a les demostracions en directe al taller i una segona, en la qual poden accedir a l'exposició permanent, que recull diverses peces d'ús tradicional elaborades a les antigues fàbriques de vidre del municipi i una breu història del vidre al llarg del temps.
Demostració en directe: Dissabtes i diumenges: 9:30, 10:30, 11:30 i 12:30h
Col·lecció permanent: De dimarts a diumenge: de 9:30 a 12:30h
2,50€ general | 1,90€ reduïda | Gratuït pels menors de 12 anys Inclou la visita lliure a la col·lecció i la demostració en directe de vidre bufat
Cal fer reserva prèvia trucant al 977 878 325 o a través del correu museudelvidre@vimbodiipoblet.cat
Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet
Web Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet