Jump to navigation
Dissabte 25 d'abril, 10h
Dissabte 25 d'abril, 18h
Del 22 al 25 d'abril
Diumenge 26 d'abril, 12h
Diuemnge 26 d'abril
Del 29 de març al 26 d'abril
Salouween Street Festival, la programació per celebrar la nit més terrorífica de l'any, Halloween, amb un munt d'activitats com música, restauració, shows i animació, i zona infantil.
Es torna a celebrar el 'Truc o tracte' als comerços, per als més petits; la Desfilada Zombi amb una marató de maquillatge per a les persones assistents; i els dos passatges del terror, el passatge Xic'S (l'infantil) i 'La Maledicció de la Masia', adreçat a joves majors de 14 anys.
Del 29 al 31 d'octubre | Masia Catalana: De 18 a 19:30h | Passatge Xic'S De 21 a 24h | Passatge 'La Maledicció de la Masia'
Dilluns 31 d'octubre: 19:30h | Desfilada Zombi (Recorregut: sortida de la plaça del Carrilet, Via Roma, c. Barcelona, nucli antic, c. Barcelona, de nou, i fins arribar al Passeig Jaume I)
Dimarts 1 de novembre: 18:30h | Teatre Auditori de Salou: Espectacle 'Pánico 13'
Ajuntament de Salou
Web Ajuntament de Salou