Jump to navigation
Dijous 15 de gener, 22h
Dijous 15 de gener, 20h
Divendres 16 de gener, 20h
Divendres 16 de gener, 21h
Del 25 de desembre al 17 de gener
Dissabte 17 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 20:30h
Dansa '100 Tempos. Al ritme de la vida!' a càrrec de la companyia Vols, un espectacle que presenta un viatge al llarg del darrer segle, de 1920 a 2020, reflectint a través de la història dels personatges l'evolució de la dansa, la música, les llibertats i relacions interpersonals de la societat de cada temps.
L'espectacle adapta cada moment històric als estils de dansa més emblemàtics i emergents de cada moment, amb coreografies que fusionen estils com jazz, claqué, body percussion, danses urbanes i comercial dance.
'100 Tempos' és un espectacle dirigit i apte per a tota mena de públic que, de ben segur que captarà a totes les generacions.
12€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Idea i direcció: Jordina Sans i Violeta Pena Bagés Intèrprets: Héctor López, Violeta Pena, Raquel Rodríguez, David Albiol i Irene Benavent
Sala Trono
Web Sala Trono Web Cia Vols