Terra baixa

Teatre 'Terra Baixa (reconstrucció d'un crim)', on Pablo Ley converteix el clàssic de Guimerà en un relat detectivesc i un thriller magnífic sobre la lluita de classes.
Sense perdre de vista els orígens ni renunciar a l'essència d'aquest text universal, la dramatúrgia de Pablo Ley trasllada 'Terra baixa' al segle XX, a la Barcelona de l'anarquisme, i hi introdueix dos personatges nous: una periodista i un comissari de policia, en Vinagret. Aquest serà l'encarregat d'investigar un crim: un treballador ha assassinat el seu amo. En Manelic ha matat en Sebastià per alliberar la Marta (i a ell mateix).
Una mirada contemporània i trepidant que llisca del drama rural a la tragèdia romàntica per culminar en: "He mort el llop! He mort el llop! He mort el llop!". El crit alliberador de la classe obrera lluitant contra l'opressió.
Una història d'intriga i revolta que us deixarà enganxats a la cadira.
20€ | Compra entrades aquí (enllaç)
Autoria: Àngel Guimerà amb versió de Pablo Ley
Direcció: Carme Portaceli
Dramatúrgia: Pablo Ley i Carme Portaceli
Interpretació: Pepo Blasco, Laura Conejero, Mohamed El Bouhali, Borja Espinosa, Eduard Farelo, Mercè Mariné, Roser Pujol, Manel Sans, Kathy Sey i Anna Ycobalzeta
Ajuntament de Tarragona
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.