Espectacles
,
2023
Divendres 24 de març, 20h
Teatre Tarragona

Teatre 'Terra Baixa (reconstrucció d'un crim)'

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

Teatre 'Terra Baixa (reconstrucció d'un crim)', on Pablo Ley converteix el clàssic de Guimerà en un relat detectivesc i un thriller magnífic sobre la lluita de classes.

Sense perdre de vista els orígens ni renunciar a l'essència d'aquest text universal, la dramatúrgia de Pablo Ley trasllada 'Terra baixa' al segle XX, a la Barcelona de l'anarquisme, i hi introdueix dos personatges nous: una periodista i un comissari de policia, en Vinagret. Aquest serà l'encarregat d'investigar un crim: un treballador ha assassinat el seu amo. En Manelic ha matat en Sebastià per alliberar la Marta (i a ell mateix).

Una mirada contemporània i trepidant que llisca del drama rural a la tragèdia romàntica per culminar en: "He mort el llop! He mort el llop! He mort el llop!". El crit alliberador de la classe obrera lluitant contra l'opressió.

Una història d'intriga i revolta que us deixarà enganxats a la cadira.

Preu: 

20€ | Compra entrades aquí (enllaç)

Fitxa tècnica: 

Autoria: Àngel Guimerà amb versió de Pablo Ley
Direcció: Carme Portaceli
Dramatúrgia: Pablo Ley i Carme Portaceli
Interpretació: Pepo Blasco, Laura Conejero, Mohamed El Bouhali, Borja Espinosa, Eduard Farelo, Mercè Mariné, Roser Pujol, Manel Sans, Kathy Sey i Anna Ycobalzeta

Organitza: 

Ajuntament de Tarragona

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1