Jump to navigation
Del 8 de març al 20 d'abril
Fins al 20 d'abril
Del 30 de novembre al 20 d'abril
Del 14 de febrer al 21 d'abril
Dijous 24 d'abril, 19h
Del 28 de març al 25 d'abril
Divendres 25 d'abril, 19h
Del 25 de gener al 26 d'abril
Exposició 'Tocar el Museu', de l'artista Maider López on mostra un recull d'obres de l'acció duta a terme en aquesta mateixa sala del museu per un grup de persones de la Colla Jove Xiquets de Tarragona i la sèrie fotogràfica 'Contours', projecte realitzat de manera paral·lela a Capadòcia, Turquia.
De dimarts a divendres: de 10 a 20h Dissabtes: de 10 a 15h i de 17 a 20h Diumenges: d'11 a 14h Dilluns tancat
Divendres 20 de setembre, a les 19h
Tocar l'espai. Habitar la sala d'exposicions des d'altres altures, postures i relacions. Recórrer l'espai de la sala amb les mans. Construir arquitectura amb els cossos a partir d'organitzar-se com a grup.
La posició de les mans és el punt de partida que determina la postura i la configuració dels cossos. Una acció senzilla (tocar l'arquitectura) que contrasta amb la complexitat i precisió tècnica que implica realitzar-la (superposició de cossos en postures no habituals). La involucració de persones de la Colla Jove Xiquets de Tarragona hi afegeix noves capes, que emfatitzen la importància de treballar amb el context i descontextualitzen la pràctica habitual dels castells.
L'acció dona escala humana a l'arquitectura del museu i posa l'accent en les mans, en el sentit del tacte, en la possibilitat d'experimentar l'espai des del cos per transformar l'arquitectura de la sala.
Entrada gratuïta
Museu d'Art Modern de Tarragona - Diputació de Tarragona
Web Museu d'Art Modern de Tarragona (MAMT) Facebook Museu d'Art Modern de Tarragona (MAMT)