Jump to navigation
Mes d'abril
Diumenge 27 de d'abril, 11h
Del 25 al 27 d'abril
Del 28 de febrer al 29 d'abril
Divendres 9 de maig
Del 8 a l'11 de maig
Del 13 de març al 16 de maig
Dies 17 i 18 de maig
Miró i el vi, visita amb tast, una proposta per descobrir el vincle de l'artista amb el món del vi que no només apareix amb freqüència a la seva obra sinó que forma part de les vivències al mas, que comparteix amb el seu entorn més íntim i es manifesta clarament a la seva correspondència i declaracions.
Per l'artista, el lligam amb la terra era molt profund: "Ens hem d'enganxar a la terra, s'ha d'escoltar el crit de la terra"
Durant la (vi)sita amb tast, els i les participants veuran dades inèdites, conversaran a partir d'una recerca incipient. Això és possible, ja que Mas Miro esdevé un espai de diàleg inacabable, com descrivia el poeta italià Cesare Pavese, aquells llocs amb múltiples lectures.
Durada: 90 minuts
19€ | Cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Fundació Mas Miró
Celler de I'Era, Mas Vicenç i Can Majoral
Web Fundació Mas Miró Facebook Fundació Mas Miró