Entorn
,
2025
Diumenge 18 de maig, 11h
Mas d'en Pastor

CaminArt

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

2a edició del CaminART, una caminada que permet als i les participants gaudir de les obres d'artistes locals mentre passegen tranquil·lament pel bosc. Alhora, el CaminART vol reivindicar la conservació dels camins de l'Anella Verda de Tarragona, així com el patrimoni de la ciutat més desconegut. 

El recorregut és de dificultat baixa, amable i apte per gaudir en família, en grup on en solitari. No obstant això, gràcies a la col·laboració del Club d'automobilisme Tarraco 4x4 Offroad, es posaran a disposició d'uns vehicles 4x4 per traslladar aquelles persones que, per fatiga o amb mobilitat reduïda, no puguin completar el trajecte. El club tarragoní també serà l'encarregat de traslladar els quadres dels artistes.

Durant la passejada, els participants podran apreciar les obres d'art de temàtica lliure dels pintors i pintores vinguts d'arreu del territori (Tarragona, Reus, Montblanc...) , amb qui podran tenir un intercanvi d'impressions.

Punt de trobada: Mas d'en Pastor, a les 11h

Preu: 

 

Gratuït, amb aforament limitat. 
*Enguany, les persones que s'inscriguin a la caminada hauran de portar una bossa amb aliments que aniran destinats al menjador social de Bonavista, que gestiona l'associació Joventut i Vida.

Inscripcions: 

Cal fer inscripció prèvia aquí (enllaç)

Organitza: 

Federació d'Associacions de Veïns de Tarragona (FAVT)

Col·labora: 

Xarxa de Centres Cívics Municipals de Tarragona

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1