CaminArt, Anella Verda de Tarragona, 2025

2a edició del CaminART, una caminada que permet als i les participants gaudir de les obres d'artistes locals mentre passegen tranquil·lament pel bosc. Alhora, el CaminART vol reivindicar la conservació dels camins de l'Anella Verda de Tarragona, així com el patrimoni de la ciutat més desconegut.
El recorregut és de dificultat baixa, amable i apte per gaudir en família, en grup on en solitari. No obstant això, gràcies a la col·laboració del Club d'automobilisme Tarraco 4x4 Offroad, es posaran a disposició d'uns vehicles 4x4 per traslladar aquelles persones que, per fatiga o amb mobilitat reduïda, no puguin completar el trajecte. El club tarragoní també serà l'encarregat de traslladar els quadres dels artistes.
Durant la passejada, els participants podran apreciar les obres d'art de temàtica lliure dels pintors i pintores vinguts d'arreu del territori (Tarragona, Reus, Montblanc...) , amb qui podran tenir un intercanvi d'impressions.
Punt de trobada: Mas d'en Pastor, a les 11h
Gratuït, amb aforament limitat.
*Enguany, les persones que s'inscriguin a la caminada hauran de portar una bossa amb aliments que aniran destinats al menjador social de Bonavista, que gestiona l'associació Joventut i Vida.
Cal fer inscripció prèvia aquí (enllaç)
Federació d'Associacions de Veïns de Tarragona (FAVT)
Xarxa de Centres Cívics Municipals de Tarragona
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.