Jump to navigation
Del 16 de febrer al 27 d'abril
Diumenge 27 d'abril, 17:30h
Diumenge 27 d'abril, 19:30h
Dissabte 3 de maig, 20h
Diumenge 11 de maig, 19h
Dissabte 17 de maig, 20h
Diumenge 25 de maig, 19:30h
Del 15 de març al 15 de juny
En el marc de la 17a Mostra Cambrils Jazz & Blues, concert de Marcos Collado & Los Guardianes del Compás, formació encapçalada pe Marcos Collado, reconegut guitarrista mallorquí, que presenta aquesta nova proposta de composicions pròpies en una formació a quartet.
Un nou projecte on desenvolupa un repertori més jazzístic i en un format més acústic per tal de rendir homenatge a certs discos i autors que li van suposar una font d'aprenentatge i d'inspiració dins dels diferents vessants del gènere.
Des de la innovació harmònica que va suposar la música de Debussy, Bartók o Stravinski, la influència dels ritmes africans i la música popular, la cosmovisió de Charlie Parker o Miles Davis, el colorisme de Bill Evans o el lirisme de Lee Konitz, fins a la transferència de propostes més contemporànies com la força indòmita del quartet de John Scotfield i Joe Lovano o la sofisticació de Kurt Rosenwinkel i Brad Mehldau.
12€ anticipada | 15€ taquilla Comprar entrada aquí (enllaç)
La Mar de Jazz Cambrils
Web Ajuntament de Cambrils Web Mostra Internacional del Jazz i Blues de Cambrils