Jump to navigation
Diumenge 14 de desembre, 11h
Del 9 de març al 14 de desembre
Dissabte 20 de desembre, 10h
Diumenge 28 de desembre, 11h
En el marc de la 5a edició del Rollerfest, cursa solidària Rodes que donen vida, que destinarà tota la recaptació a les entitats AFANOC, ACAM i UAPO, que treballen en la lluita contra el càncer i en l'acompanyament a les persones afectades i les seves famílies.
Un esdeveniment obert a tota la ciutadania que ofereix dues modalitats: una cursa de 10 km amb patins per persones a partir de 10 anys, i una cursa popular de 5 km oberta a tothom que es podrà fer amb patins, bicicletes, caminant, corrent, amb cotxets, patinets o qualsevol vehicle de rodes sense motor.
La prova comptarà avituallament, escalfament amb classe de zumba a càrrec d'Inma Puyol, una masterclass d'Urban FreeStyle i Wizard, exhibicions per part de Rollers Cambrils, un vermut solidari, un sorteig de regals i algunes sorpreses més.
>> Sortida: Plaça de l'Ajuntament, a les 10h
Consulta'l aquí (enllaç)
10€ (inclou la bossa del corredor Rodabike, samarreta de la cursa i gorra d'Afanoc de la dissenyadora Mari Ito) | 5€ dorsal 0
Cal fer inscripció prèvia aquí (enllaç)
Rollers Cambrils
Ajuntament de Cambrils
Instagram Rollers Cambrils Web Ajuntament de Cambrils