Jump to navigation
Divendres 20 de febrer, 18h
Divendres 20 de febrer, 19h
Divendres 20 de febrer, 20h
Dissabte 21 de febrer, 19h
Dissabte 21 de febrer, 20h
Diumenge 22 de febrer, 18h
Teatre 'Arribaràs i serà de nit' de Projecte Ingenu, una obra que parteix de la història d'amor entre l'Àlex i la Irene. Mitjançant una posada en escena immersiva, que inclou l'ús d'auriculars per a cada espectador, es crea un 'poema simfònic' (segons les paraules del crític Andreu Sotorra) que combina elements musicals i visuals per reflexionar sobre la humanitat, la pèrdua i la recerca de connexió a través dels nous mitjans digitals.
Edat recomanda: a partir de 12 anys
Durada: 150 minuts
La Irene un dia pateix un accident. A partir d'aquest moment, l'Àlex viurà la seva absència a través de l'oportunitat que una aplicació li ofereix per continuar vivint amb ella. A partir de la presència d'una Irene del passat, el present i el futur, la relació amorosa entre tots dos es converteix en nova a vegades, festiva de tant en tant i contradictòria sovint, i mostra l'intent de l'Àlex per trobar un equilibri entre la memòria d'aquell amor i la realitat de la seva absència al món real.
A través de la IA, la memòria de la persona perduda pot ser reconstruïda i la història d'amor es converteix en un conjunt de records. Aquesta situació planteja preguntes profundes sobre la naturalesa de l'amor i la mort i sobre la manera com les tecnologies poden interferir en els nostres vincles emocionals més profunds.
15€ general | 10€ reduït Comprar entrada aquí (enllaç)
Tarragona Cultura
Web Ajuntament de Tarragona