Jump to navigation
Dijous 18 de desembre, 18h
Divendres 19 de desembre, 17:30h
Dissabte 20 de desembre, 17h
Dissabte 20 de desembre, 18h
Diumenge 21 de desembre, 11h
Diumenge 21 de desembre, 12h
Diumenge 21 de desembre, 18h
Espectacle familiar 'Laika', a càrrec de Xirriquiteula Teatre, que a través d'intèrprets, titelles, ombres i llums, projeccions i gestos, explica la història de Laika, el primer ésser viu que va orbitar la Terra i, també, el primer ésser viu que va morir en òrbita.
Recomanat per a nens i nenes de més de 6 anys.
Durada: 55 minuts
La Laika va ser símbol d’una època i d’una cursa, la de la conquesta de l’espai: ella va ser la gossa que tripulava l’Sputnik 2, la nau que els russos van enviar a l’espai el novembre del 1957. I la seva és una història tan humana que només podia protagonitzar-la un animal, i tan animal que només podia ser obra de l’ésser humà.
8€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció: Enric Ases. Creació: Iolanda Llansó, Enric Ases, Marc Costa, Christian Olivé i Daniel Carreras. Composició musical: Albert Joan
Ajuntament de Tarragona
Web Xirriquiteula Teatre Web Ajuntament de Tarragona Web Tarragona Cultura