Espectacle familiar 'La xef Pipa', de Coma14

En el marc del cicle Diumenges al Teatre i de la 7a Biennal d'Art Contemporani Gastronòmic, 'La xef Pipa' de Coma14, un espectacle que barreja els llenguatges del clown i del titella.
El públic gaudirà de la interacció amb els personatges durant un programa de TV, cantant les cançons en directe, participant en un concurs en viu i divertint-se amb la xef Pipa i els desastres de Juliani.
Edat recomanada: a partir de 4 anys.
La xef Pipa estrena programa de televisió.
Avui és el primer dia i ho té tot llest: el plató de gravació a punt, la cuina preparada, el menú dissenyat i tot l'equip al seu lloc i concentrat per començar. Tothom està llest menys el seu ajudant, Juliani, que ha desaparegut misteriosament.
"Un minut i entrem en directe!" —Avisa una veu des de control.
Qui el substituirà? El pobre tècnic de llums, un manetes que sap fer de tot i no sap fer de res, haurà d'ajudar la xef Pipa a salvar l'estrena de la temporada. La tragèdia està servida i, problema rere problema, la xef Pipa intentarà salvar el seu show.
6€ | Compra entrades aquí (enllaç)
Creació i direcció: Tolo Ferrà
Dramatúrgia: Jordi Magdaleno i Tolo Ferrà
Actriu i titellaire: Aina Zuazaga i Irene Salord
Interpretació: Pedro Mas, Xisca Ferrà, Neus Cortés i Miguel Álvarez
Escenografia: Colo i Tolo Ferrà
Titella: Patra i Tolo
Ajuntament de Cambrils