Jump to navigation
Divendres 8 de maig, 21h
Divendres 8 de maig, 00:30h
Dissabte 9 de maig
Dissabte 9 de maig, 18h
Del 12 de març al 9 de maig
Dissabte 9 de maig, 20h
6a edició del Festival Lletra Viva de Botarell, que segueix apostant fort per la difusió del patrimoni literari a través de la música, enguany amb les actuacions de Nerea Bassart, Borja Penalba i Manu Guix.
Després dels èxits dels seus anteriors treballs 'Soroll' (2020) i 'Presons' (2022), Nerea Bassart fa un pas més en la seva evolució artística amb 'Sense Casc', un disc que fusiona estils i sonoritats modernes, on aprofundeix en la seva exploració sonora i es consolida com una de les veus més prometedores de l'escena musical catalana.
Borja Penalba presentarà 'Giròvag: Suite de Parlavà', un disc on proposa un viatge musical estructurat com una suite, on conviuen música d'arrel, experimentació, paisatge mediterrani i una escriptura musical detallista. És un treball de gran profunditat artística, pensat per a l'escolta atenta i el circuit cultural exigent.
Manu Guix presenta en format acústic les cançons de tota la seva discografia, fent especial atenció als seus últims treballs, així com a les novetats que ha publicat recentment. A part, durant el concert, repassa i fa versions d'altres temes clàssics de la música de tots els temps. Un concert on el públic pot escollir de forma lliure el repertori, fent que cada espectacle sigui únic i diferent.
Dissabte 25 d'abril: 12:30h | Concert de Nerea Bassart 18:30h | Concert de Borja Penalba
Diumenge 26 d'abril: 12:30h | Concert de Manu Guix
>> Consulta'n els detalls aquí (enllaç)
Diversos preus. Comprar entrada o abonament aquí (enllaç)
Ajuntament del Botarell
Web Ajuntament del Botarell Facebook Ajuntament del Botarell