Jump to navigation
Teatre 'Els Plans', una comèdia de Yago Alonso i Eva Mor que dissecciona la vida de parella, les relacions amb els altres pares de l'escola i la pressió social de ser "bons pares".
El Pep i La Marta són una parella atrapada en una rutina esgotadora que decideixen fingir que es separen per evitar fer més plans amb el seus amics, el Miqui i la Mamen, pares de la Mia, la millor amiga de la seva filla.
El que comença com una petita mentida per escapar d'unes vacances asfixiants es converteix en un embolic d'emocions, retrets i revelacions, destapant tensions acumulades, malentesos i veritats incòmodes.
14€ general | 10€ socis Comrpar entrada aquí (enllaç)
Autoria: Yago Alonso i Eva Mor Direcció: Yago Alonso Intèrprets: Llorenç González, Núria Deulofeu, Laura Porta i Roger Cantos
Ajuntament de Vila-rodona
Web Ajuntament de Vila-rodona eÀgora Ajuntament de Vila-rodona Instagram Ajuntament de Vila-rodona
Dijous 19 de març, 19h
Dijous 19 de març, 19:30h
Divendres 20 de març, 18h
Divendres 20 de març, 19h
Divendres 20 de març, 19:30h
Divendres 20 de març, 20h
Divendres 20 de març, 20:30h