La estrella azul

Anys 90. Maurici, un famós rocker espanyol recorre Llatinoamèrica buscant retrobar-se amb la seva vocació deixant enrere el fantasma de l'addicció.
Allí coneix a Don Carlos, un músic ancià en hores baixes que, malgrat ser autor d'algunes de les cançons més famoses del folklore del seu país, a penes aconsegueix pagar les seves factures. Carlos acull amb generositat a l'estrany visitant fent les vegades de sensei musical.
De la seva trobada neix un extravagant duo quixotesc, amb tota l'aparença de ser un absolut fracàs comercial.
Divendres 20 de juny: 20.00
El Gabi tan sols vol ser el Gabi. Un desig que sembla senzill, però que no ho és. El Gabi se sent diferent. Tot i que en els seus vuit anys de vida, dir les coses clares no li ha suposat mai cap problema. Però quan la família es trasllada a un poble petit i arriba a la pubertat, les coses comencen a canviar.
Divendres 27 de juny: 18.30
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.