'Els amagats' - La Jueva de Tortosa

En el marc de la XXII Festa del Renaixement, espectacle de teatre i cants serfadites 'Amagats', amb ambientació musical, a càrrec de la Jueva de Tortosa.
Dijous 20 de juliol: 21:00h
Divendres 21 de juliol: 23:30h
Dissabte 22 de juliol: 21:00 | 23:30h
L’estiu de l’any 1495, tres anys després de l’expulsió dels jueus, Blanca, la Jueva de Tortosa, torna d’amagat a casa per retrobar-se amb la seva germana Judit, que es va convertir al cristianisme. Blanca coneixerà la realitat dels jueus conversos i el seu nou dia a dia, sense perdre les seves arrels.
8€
Informació i reserves: 698 080 050
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.