Jump to navigation
Diumenge 21 de desembre, 10h
Diumenge 28 de desembre, 11h
Curs d'ocells, dirigit a nens i nenes d’entre 8 i 12 anys que tenen un especial interès per les aus i la natura, i desitgen aprendre més sobre el fantàstic món dels ocells del Delta de l’Ebre.
El curs s’estructura en dues parts: una primera part a l’aula on s’explicaran diferents aspectes dels ocells que cal tenir en compte per la seva observació i identificació. En aquesta part s’utilitzaran diversos materials didàctics adaptats als nens i nenes. La segona part es realitzarà a l’exterior per practicar l’observació dels ocells. S'utilitzaran els diferents miradors de MónNatura Delta amb telescopis, i també ens desplaçarem a veure diferents ecosistemes del Delta, propers a MónNatura.
De 10:30 a 13:30h i de 14:30 a 17:30h
10:15h | Benvinguda i introducció del curs.
10:30h a 12:00h | Sessió a l’aula amb els següents continguts: - Els ocells i el Delta - L’ornitòleg (material de l’ornitòleg, anellaments, censos...) - Relació de la forma dels becs i potes amb l’alimentació i l’hàbitat - Tipus de nius d’ocells - Les migracions
12:00h a 13:30h | Observació d’ocells des dels miradors de MónNatura Delta - Com observar ocells i funcionament del material òptic - Tècniques d’observació per identificar els diferents grups d’ocells (limícoles, gavines, etc)
13:30h a 14:30h | Dinar
14:30h a 17:30h | Sortida de camp per observar diferents especies d’ocells del Delta de l’Ebre: - Identificació de les diferents espècies d’ocells - Realització una llista d’ocells observats - Observació d’espècies poc comunes - Identificació pels cants dels ocells
24€ Nens | 20€ Adults (IVA inclòs)
Telèfon: 977 053 801 info@monnaturadelta.com *Imprescindible fer reserva prèvia
Web MónNatura Delta de l'Ebre