Jump to navigation
Dissabte 20 de desembre, 11:30h
Dissabte 20 de desembre, 11h
Dissabte 20 de desembre, 16h
Diumenge 21 de desembre
Dies 14, 21 i 28 de desembre
Dissabte 10 de gener, 11h
Dissabte 17 de gener, 11h
Curs 'Les aus migratòries del Delta de l’Ebre', per introduir-nos en aquest fascinant viatge i descobrir perquè migren els ocells i quines estratègies utilitzen, algunes de les rutes migratòries que realitzen i conèixer les diferents espècies d’ocells migradors.
El curs s’estructura en dos caps de setmana coincidint en els dos principals períodes de migració, la primavera i la tardor. Durant cada cap de setmana, es realitzarà una part teòrica a una aula de MónNatura Delta i una part pràctica on sortirem al camp per observar i identificar els ocells migradors.
Dissabte: de 10 a 13h i de 14:30 a 19h Diumenge: de 8 a 13h
65€ (IVA inclòs)
Telèfon: 977 053 801 info@monnaturadelta.com *Imprescindible fer reserva prèvia
El curs serà impartit per Pere Josa, tècnic en gestió de recursos naturals i anellador de professió. Actualment treballa com a tècnic de MN Consultors en ciències de la conservació i col·labora en el Projecte Life Delta Lagoon al Delta de l’Ebre. Forma part d’equips d’estudi mitjançant l’anellament d’aus en projectes tant a la província de Tarragona com en l’àmbit Pirinenc. Des de fa anys participa en programes de seguiment de fauna al sud de Catalunya.
MónNatura Delta de l'Ebre
Web MónNatura Delta de l'Ebre