Jump to navigation
Dies 2 i 4 d'abril
Dies 4 i 5 d'abril
Del 27 de març al 6 d'abril
Divendres 10 d'abril, 20h
Dissabte 11 d'abril, 18:30h
Dissabte 11 d'abril, 20h
Dissabte 11 d'abril
Dies 10 i 11 d'abril
En el marc del Festival Deltebre Dansa, espectacle de dansa contemporània 'Solo juntos', de Lucio A. Baglivo, una peça de ball que es gesta des d’un discurs urbà i dinàmic, i floreix en una combinació harmònica amb elements acrobàtics, sense apartar-se de la tècnica d’improvisació de contacte i amb el clar enfocament de com aquests tres artistes poden relacionar-se entre ells durant el moviment.
*Durada: 18 minuts.
La realitat és que és una gran dificultat treballar la connexió de tres persones diferents, especialment tenint en compte que estem acostumats a una relació dual més orgànica dels cossos en lloc del “triple enllaç”. Com a resultat, 'Solo Juntos' és una peça de ball que es gesta des d’un discurs urbà i dinàmic, i floreix en una combinació harmònica de dansa contemporània amb elements acrobàtics, sense apartar-se de la tècnica d’improvisació de contacte i amb el clar enfocament de com aquests tres artistes poden relacionar-se entre ells durant el moviment.
5€ per persona i nit (comprar entrada)
Idea original: Lucio A. Baglivo Direcció artística i coreografia: Lucio A. Baglivo Assessorament a la coreografia: Candelaria Antelo, Maximiliano Sanford Intèrprets: Candelaria Antelo/Anuska Alonso, Maximiliano Sanford, Lucio A. Baglivo
Web Festival Deltebre Dansa Web Lucio A. Baglivo