Jump to navigation
Diumenge 28 de desembre, 11h
Diumenge 11 de gener, 11h
Diumenge 25 de gener, 11h
Sortida d'iniciació ornitològica al Delta de l'Ebre, la zona humida més gran de Catalunya i una de les més importants d'Europa occidental, amb una passejada pels voltants de MónNatura Delta per aprendre a identificar i conèixer els ocells més comuns del Delta de l'Ebre.
Els i les participants podran veure espècies com el bernat pescaire, el martinet blanc, la gamba roja, el flamenc, diferents espècies d'ànecs, etc.
Edat recomanada: activitat dirigida a tota mena de públic. Visita en català.
Durada: 1 hora
Per grups es pot reservar aquesta activitat en horaris convinguts a info@monnaturadelta.com (en aquest cas es necessitaran cotxes particulars o autobús per realitzar un petit desplaçament).
8€ adults | 4€ nens i nenes de 5 a 12 anys (no inclou l'entrada a MónNatura Delta) Cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Fundació Catalunya - La Pedrera
Telèfon: 977 053 801info@monnaturadelta.com Web MónNatura Delta de l'Ebre