Jornades del Bonsai 2025


De l’11 de gener al 28 de juny
Nova edició de les Jornades del Bonsai de Mistral Bonsai, amb dos dies d’activitats relacionades amb el món del bonsai i la cultura oriental, pensades per a tots els públics: visites guiades a les instal·lacions i l’exposició, tallers gratuïts d’iniciació al bonsai, ioga, tallers de cultura oriental, Food Truck... Una oportunitat única d’endinsar-se a l’art del bonsai de la mà d’experts internacionals i gaudir de la cultura oriental i la naturalesa.
Les jornades son un espai on compartir coneixements, tècniques i la passió per aquest art mil·lenari, que aquest any contarà amb la participació dels reconeguts mestres:
- Hiroki Miura, vicepresident de la Japan Shohin Bonsai Association i un autèntic especialista amb bonsais Shohin, els arbres més petits dins el món del bonsai.
- Germán Colmenares, reconegut com a millor talent europeu l’any 2022, amb el seu particular estil contemporani, que s’està consolidant com un dels referents del bonsai a nivell espanyol.
- Piotr Czerniachowski, pel seu enfoc innovador en el disseny, un dels referents del sector a Polònia, arribant a ser el primer participant del país a la prestigiosa fira Trophy 2021.
Consulta tots els detalls de la programació aquí (enllaç)
Entrada i activitats gratuïtes.
Mistral Bonsai
Web Mistral Bonsai
Facebook Mistral Bonsai
Instagram Mistral Bonsai