Jump to navigation
Del 20 de novembre al 12 de gener
Divendres 19 de desembre, 20:30h
Dissabte 20 de desembre, 18h
Dissabte 20 de desembre, 19h
Dies 19 i 20 de desembre, 20:30h
Diumenge 21 de desembre, 12h
Del 16 de febrer al 21 de desembre
Dies 20 i 21 de desembre
L’actriu i directora teatral Fuensanta López presenta “INSANIA: 11 cuadros poéticos para una sola cuerda”, un monòleg performàtic que explora, a través de múltiples veus femenines de la dramatúrgia universal i de personatges m contemporanis, un territori escènic on la ficció i l’autobiografia m s’entrellacen amb intensitat poètica.
L’espectacle, concebut com un exercici d’improvisació, converteix el públic en protagonista: els espectadors trien, mitjançant cartes, l’ordre d’aparició dels personatges, transformant cada funció en una experiència única i irrepetible.
'INSANIA' es construeix sobre una estructura polifònica que combina poesia de creació pròpia, projeccions de dibuixos realitzats per alumnes d’ESARDI, Escola d’Art i Disseny d’Amposta, i un espai sonor executat en directe pel músic Josep Vidal al piano amb efectes electrònics. Un joc escènic on paraula, imatge i música es fonen per parlar de salut mental, de la por a la malaltia, del paper de la dona en la història, de la manipulació social, de la recerca d’identitat i de l’art com a eina de sanació i transformació.
Entrada lliure i gratuïta
Producció i distribució: La Fuensanta Teatro de la Herida Creació i interpretació: Fuensanta López Espai sonor i piano en directe: Josep Vidal Visuals: Alumnes d’ESARDI. Escola d’Art i Disseny d’Amposta Fotografia cartell: Laura Pascual
Campus Terres de l’Ebre - URV
Ajuntament de Tortosa i Diputació de Tarragona
Facebook Fuensanta López Web Campus Terres de l'Ebre - URV