Jump to navigation
A l’espai Varietès a les Cantonades de l'Escola d’Art i Cultura, instal·lació 'Herència’, de la dissenyadora de moda Lara Serrano, on ens convida a observar cada punt no com una peça acabada, sinó com el testimoni d’una història compartida que es manté viva en cada costura. Una pausa. Un llinatge. Una costura que ens manté units.
*Varietès a les Cantonades és el vídeo-pòdcast de Col·lectiu Cultura, un espai on descobrim les Terres de l'Ebre a través de la mirada d'artistes i creadores locals. Converses disteses però intenses. Amb molt d'humor però també alguna llàgrima. Ara, del relat audiovisual a l’experiència directa.
De dilluns a divendres: d'11 a 13h i de 15:30 a 17:30h
Hi ha fils que no es tallen mai. 'Herència' és el rastre de tres generacions que es troben en un mateix punt; un diàleg entre les mans que ens van precedir i la mirada que projectem cap al futur. És la memòria de les mans de la meva àvia, la meva mare, la meva padrina i les meves bategant dins d’una mateixa peça.
Aquí, l’artesania més pura (aquella que entén de calma i de mans cansades) s’abraça amb els teixits tècnics i la urgència d’avui. És el vincle entre el que hem après a casa i el que volem cridar al món.
Entrada lliure i gratuïta
Col·lectiu Cultura i Centre d’Art i Cultura de la Diputació de Tarragona
Youtube Video-podcast amb Laretta Web Col·lectiu Cultura Instagram Laretta Instagram Col·lectiu Cultura Web Escola d'Art i Cultura
Del 8 d'abril al 6 de maig
Del 9 d'abril al 9 de maig
Del 8 al 10 de maig
Del 4 al 10 de maig
Del 9 a l'11 de maig
Del 21 d'abril al 15 de maig
Del 15 d'abril al 15 de maig
Del 12 de març al 16 de maig