‘La primavera musical’

En el marc del cicle de concerts ‘La primavera musical’, 'El contrabaix, del barroc al jazz' amb Rafael Iniesta, contrabaix i Clara Llop (Piano).
*Amb la col·laboració d’Albert Torrent (lauta travesera) i Pregrí Portolés (guitarra) i Andreu Roig (percussió)
Entrada gratuïta
*Organitza: Escola i Conservatori de música de la diputació de Tarragona