Jump to navigation
Diumenge 18 de gener
Dijous 22 de gener, 18h
Cada dissabte, 11:30h
Dissabte 24 de gener, 18h
Dies 11, 18 i 25 de gener
Del 9 al 23 de febrer
Del 15 al 17 d'abril
En el marc del II Cicle sobre Sociolingüística a les Terres de l'Ebre 'Llengua, societat i poder', enguany sota el títol 'L'escola i la revitalització del català: la llengua a l'aula i al pati', conferència 'El sentit de la immersió lingüística i de la jerarquització lingüística en el sistema educatiu català', a càrrec de Pere Mayans i Balcells, cap del Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
Inscripció gratuïta.
*Activitat reconeguda pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya a través de l'ICE URV (codi 8000070021), amb una certificació de 10 hores. Certificació URV.
*Organitza: Campus Extens de la URV, Òmnium Cultural Terres de l'Ebre, Som Escola i Consorci per a la Normalització Lingüística.