Jump to navigation
Del 17 de maig al 31 de desembre
Del 24 de gener al 31 de desembre
Exposició de llarga durada
A partir del 29 de juliol
Del 6 de desembre al 5 de gener
Del 6 de desembre al 7 de gener
Del 12 de desembre al 10 de gener (2026)
L’Arxiu Històric del COAC presenta l’exposició itinerant 'Arquitectures desaparegudes', un recull de 23 plànols originals corresponents a obres situades en diferents punts del territori i que han desaparegut físicament, o bé, han sofert una transformació considerable.
El patrimoni documental surt en la nostra ajuda i ens dóna oportunitats per a recordar com eren edificis que en l’actualitat no existeixen o estan profundament alterats, reforçant la memòria històrica de la nostra societat.
En aquesta exposició hi veurem edificis força transformats com la casa Bau de Tortosa i el sanatori de la Savinosa de Tarragona, o inexistents que formen part de la nostra memòria històrica com la sala Athenea de Girona o la casa Gibert de Barcelona.
Horaris: Dilluns a divendres: matins de 10 a 14h Dijous: tarda de 17 a 20h
Més informació: www.arquitectes.cat