Jump to navigation
Del 29 de gener al 4 de març
Del 20 de gener al 7 de març
Del 13 de febrer al 8 de març
Del 12 de febrer al 13 de març
Del 16 de gener al 15 de març
Del 6 de febrer al 15 de març
Del 5 al 16 de març
Exposició 'Un món sense abelles', produïda pel Museu Valencià de la Mel de Montro, en què tretze artistes valencians, a partir de la pregunta ‘si desapareguessin les abelles, quin ús tindrien els ruscos?’, transformen un rusc ‘Layens’ en art.
Els artistes participants a la mostra han manipular al seu gust l'interior i l'exterior d'aquestes caixes d'abelles, utilitzant efectes sonors i lumínics, realitzant escultures i pintures diverses, i aplicant diferents tècniques artístiques com el gravat, la serigrafia o l'anomenat art tèxtil, entre altres.
Aquesta exposició presenta un missatge directe i inquietant: la pol·linització de les flors és vital per a la nostra alimentació i per a la biodiversitat, però les abelles, unes de les principals encarregades d'aquesta missió, estan desapareixent. La mostra destaca la urgència i la necessitat de canviar el model de& l'agricultura industrial per una agricultura ecològica.
Entrada gratuïta
Més informació: www.facebook.com/melmuriawww.melmuria.com