Deixem enrere un altre cap de setmana, però quin gran cap de setmana! La primavera ens ha portat dies més llargs i això es nota en les vostres fotografies. Paisatges bucòlics, camps de flors silvestres, platges infinites, racons amb encant i mil-i-una activitats que ens han fet sortir de casa i disfrutar de la vida i de la terra! Fem, com cada dilluns, un viatge 2.0 a través de les vostres imatges #surtdecasaebre!