,
30/03/2020 - 00:00
Maternitat
Jugant junts

18/30: Germans

Avui s'han volgut vestir amb la mateixa samarreta. La de tirants de cocodrils per damunt d'una altra de màniga llarga. Com tampoc han de sortir de casa, què importa si queda bé, està a la moda o és el seu estil? Els fa il·lusió i, en realitat, això és el que importa. Que comparteixin alegries, joguets, colors, contes i riures. Que creixi la complicitat entre ells i, tot i que es barallin cada dos per tres, es busquin constantment per confirmar que estan a prop un de l'altre. 

Com a mare, me'ls miro i se m'emociona el cor. Estic convençuda que tants dies convivint les 24 hores del dia els unirà d'una manera especial. També es barallaran i es queixaran un de l'altre com mai abans (que si tal no em deixa això, que se l'altre m'ha pres el que jo volia,...), però el fet de trobar-se en aquesta situació excepcional, compartint tots i cadascun dels moments del dia, els brinda una impensable oportunitat de conèixer-se millor. Per als pares és esgotador, quan no és un és l'altre, però també tenen els seus moments de distracció mútua en què, com per art de màgia, desapareixen les diferències i les baralles, i juguen plàcidament plegats. Dura poc, però és preciós. 

En fi, seguim amb la tercera setmana de confinament familiar i diràs que ens hi hem acabat acostumant prou bé (o almenys, això em sembla avui). Seguirem comptant dies! Ànims, famílies! 

*Surtdecasa.cat no es fa responsable de la redacció i contingut d'aquest post.

Del 1983 i amb quatre criatures. Hi ha dies que penso que són lo millor que he fet a la vida. Altres, que no entenc què tenia al cap quan vaig decidir tenir-les.

31/03/2020 - 00:00
Avui, un dimarts gris. Un dia més, pràcticament igual a l'anterior, en aquest confinament que avança a poc a poc, però avança. Hi ha qui prefereix els dies grisos, plujosos, ja que tampoc podem sortir de casa.
30/03/2020 - 00:00
Avui s'han volgut vestir amb la mateixa samarreta. La de tirants de cocodrils per damunt d'una altra de màniga llarga.
29/03/2020 - 00:00
Just avui que es canviava l'hora, s'han despertat més tard que mai. Que s'ha agraït, no ens enganyem.
28/03/2020 - 00:00
Tercer dissabte confinat. Tercer dissabte que no hem anat a dinar a casa els iaios, ni hem sortit a passejar per alguna fira del territori, ni hem sopat amb els amics a algun bar per celebrar que estem de cap de setmana.
27/03/2020 - 00:00
Avui ha sigut un dia especial. El meu fill gran complia 5 anys i, tot i que ens imaginàvem celebrar-ho d'una manera ben diferent, no ha deixat de ser un dia bonic.
26/03/2020 - 00:00
A vegades, ho has de veure tot negre per adonar-te de les coses bones de la vida. Ahir se'm feia tot una muntanya, avui ha sigut més portador.
25/03/2020 - 00:00
Avui ha sigut un dia d'aquells que no s'acaben mai. Dels que ja només aixecar-te del llit, notes que costen d'arrencar. I els xiquets han estat especialment esvalotats. Revolucionats. Inquiets. Se m'ha fet un 13è dia de confinament etern.