El Grup Cultural i d'Esbarjo presenta el III Cicle de Conferències de Castelló d'Empúries. Un total de 14 conferències a la Sala Gòtica de l'Ajuntament. Entre el 16 de febrer i el 25 de maig es tractaran diversos aspectes científics, culturals, de patrimoni històric, pedagògics, etcètera. Totes elles a càrrec d'especialistes i investigadors.
Programa:
Avui hi haurà la conferència 'El tràgic cas dels onze "negres" morts', a càrrec de Manel Puig i Palmer, Grau Superior en Disseny i Producció Editorial.
