Un any més es tornarà a encendre la carbonera a l'entrada de Sant Llorenç de la Muga per reivindicar un ofici perdut, el de carboner. Una oportunitat per conèixer en seu funcionament, la tradició de l'ofici, l'esforç i la dedicació de les persones encarregades de coure la llenya per obtenir un bon carbó. La podeu visitar qualsevol dia, sobretot en alguna de les dates assenyalades amb les activitats complementaries d'aquesta proposta popular.
Programa:
Dissabte 20 de gener, 8h
MUNTATGE DE LA PILA
Diumenge 21 de gener, 12h
ENCESA DE LA CARBONERA amb VERMUT per a tothom
Dissabte 3 de febrer, 14h
CALÇOTADA A LA CARBONERA
Dissabte 10 de febrer, 8h
RECOLLIDA DEL CARBÓ
Diumenge 4 de març
VENDA DE CARBÓ A LA XXa FIRA DE LA MONGETA