El duo de flauta i piano Marta & Misaki, format per Marta Torres i Misaki Pascual, presenta aquest nou projecte amb què les intèrprets han estat premiades de forma conjunta en modalitat de música de cambra i convidades a nombrosos festivals. Sota el guiatge del flautista Christian Farroni, juntes han descobert repertori clàssic, modernista, expressionista i neoclàssic, passant per les èpoques més virtuoses per a la formació i explorant al màxim cada instrument. En aquesta ocasió, el duet vindrà acompanyat del violoncel·lista peraladenc Quim Gorgot-Palau.