Música
,
2020

Concert de Manel

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

Festival Terrer Empordà 2025

Foto: 

Cedida
Vilabertran, L'Escala, Cadaqués, El Port de la Selva, Calonge - Sant Antoni

Festival Terrer Empordà

Del 15 al 18 de maig

En el marc del festival Sons del Món, concert de Manel, presentant 'Per la bona gent', un cinquè disc que els reafirma com un dels grups més inquiets, imprevisibles i juganers del país i que, com l'anterior ('Jo Competeixo'), va conquerir a finals de l'any passat el número 1 en la llista d'àlbums més venuts a tot l'Estat.

Sinopsi: 

Amb recursos propis de les músiques urbanes i samplers impactants de Maria del Mar Bonet, Gato Pérez i Maria Cinta, Manel reprenen per fi la gira de 'Per la bona gent', marcada per una posada en escena suggerent i cançons que el seu public continua cantant com si no existís un endemà.

Dotze anys després de la publicació d’'Els millors professors europeus', un dels grans discos de debut de la música en català de tots els temps, Guillem Gisbert, Roger Padilla, Arnau Vallvé i Martí Maymó mantenen seva essència i, alhora, continuen sorprenent. Tot preparat per ballar i proclamar ben fort que, a nosaltres, és clar, també ens agradaria estar en una boy band!

Preu: 

32€ | 29€ (comprar entrada aquí - enllaç)

Organitza: 

Promo Arts Music

Més informació: 

Web Sons del Món
Facebook Sons del Món
Web Manel

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1