Jump to navigation
Dimecres 24 de desembre, 02h
Dijous 25 de desembre, 20h
Dissabte 27 de desembre
Del 13 d'abril al 27 de desembre
Diumenge 28 de desembre, 18h
Mes de desembre
Dissabte 10 de gener, 20h
Flamaradas és una rara avis de l'escena musical, una banda catalana liderada per Daniel Magallón, cantant de veu profunda nascut al Baix Llobregat. Després d'una dilatada carrera com a guitarrista de rock alternatiu, l'any 2012 decideix establir-se en solitari i deixar-se portar pel reguitzell de músiques que li bullen al cap. Acompanyat sempre de músics de primer nivell, en la seva música ressonen sense ànim revisionista les veus dels cantautors clàssics i els batecs de la música popular, però també el folk, la psicodèlia, el rock clàssic i la petjada de Nick Cave i Tom Waits.
Les cançons de Flamaradas ens arriben des del present més immediat amb unes lletres a mig camí entre el surrealisme i la quotidianitat que en moltes ocasions fan referència a la vida als marges de la gran ciutat. Com ho fa en aquest seu tercer disc, El rumor eterno de la autopista (2020), un homenatge a la personalitat i la dignitat d'una Catalunya fonamental que no surt mai a les postals.
Ressons de copla, tango i rock andalús units a propostes més contemporànies. Una de les bandes més interessants del panorama musical espanyol.
12€ | 10€ anticipada i socis La Cate Compra les teves entrades aquí (enllaç)
Daniel Flamaradas: guitarra acústica i veu Raúl Navas: guitarra elèctrica i teclats Nacho Gago: baix
Web Figueres a Escena