Jump to navigation
En el marc del cicle 66butaques, concert de Penélope, on presenten el seu primer disc 'Polvos mágicos'. Es tracta d'un projecte musical compost íntegrament per figuerencs, que neix de la idea de mesclar melodies de guitarra espanyola i clàssica amb ritmes moderns i la visió femenina dels problemes i inquietuds quotidianes de la vida nihilista contemporània.
El resultat: una proposta musical sorprenent i seductora, combinant bases electròniques amb vents jazz, guitarra flamenca i un do melòdic escampat com la pols màgica que dona nom al seu disc de debut.
8€ general | 5€ socis de La Cate Comprar entrada aquí (enllaç)
Aitana Chanca: veu i guitarra electroacústica Eloi Ros: guitarra electroespanyola i elèctrica Josep Tremoleda: bateria Magí Valls: baix, sintetitzador i veus
Web Figueres a Escena Web 66butaques Instagram Penélope
Dissabte 20 de març, 20h
Del 4 de març al 16 d'abril
Del 27 de febrer al 21 d'agost
Divendres 16 d'abril, 20h
Dissabte 27 de març, 21h
Dissabte 20 de març, 20:30h
Dissabte 13 de març, 20h
Diumenge 14 març, 19h