37è Concert de Muntanya del Centre Excursionista Empordanès


Del 19 de març al 27 de juny
El Centre Excursionista Empordanès celebra el 37è Concert de Muntanya a l'ermita de Sant Baldiri de Taballera, Cap de Creus, amb El Pèsol Feréstec: cançons poesia pop tal com raja.
El grup va començar a sonar vora el 2003, quan en Gerard rascava tres acords i gargamellejava cançons d’en Dylan. Afortunadament, ben aviat va entendre que l’home sol ni vibra ni fa vibrar i es va envoltar d’amics músics. A poc a poc es va formar aquesta banda capaç d’adaptar un poema d’Ausiàs March al reggaeton, improvisar cançons o musicar una tesi doctoral.
Els concerts de muntanya del CEE ofereixen una conjunció de música, paisatge i arquitectura que serveixen per donar a conèixer el nombrós i ric patrimoni arquitectònic que té l’Alt Empordà.
Centre Excursionista Empordanès
Web CEE