Jump to navigation
Del 27 de febrer a l'1 de març
Diumenge 1 de març, 18h
Divendres 6 de març, 20h
Dissabte 7 de març, 17h
Dissabte 7 de març, 18h
Dissabte 7 de març, 20h
Dies 6 i 7 de març, 20h
Teatre 'L'oreneta', amb Emma Vilarasau i Dafnis Balduz, que protagonitzen una obra que ens parla de la pèrdua, l’empatia i la resiliència. Una aplaudida obra de Guillem Clua inspirada en un atac terrorista real contra una comunitat LGBTIQ+.
La senyora Amèlia, una professora de cant, rep a casa seva un home jove que vol millorar la seva tècnica vocal per cantar al memorial de la seva mare, morta recentment. Ben aviat descobrim que la cançó triada, ‘L’oreneta’, té un significat especial per als dos personatges, que aniran desgranant detalls del seu passat, marcat per un atemptat terrorista de signe islamista que va patir la ciutat l’any anterior.
18€ platea i llotges | 15€ primer pis | 12€ segon pis Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció: Josep Maria Mestres. Intèrprets: Emma Vilarasau i Dafnis Balduz. Escenografia: Alessio Meloni. Vestuari: Nídia Tusal. Il·luminació: Ignasi Camprodon. Caracterització: Núria Llunell. Fotogràfia: David Ruano.
Web Figueres a Escena