Jump to navigation
Diumenge 10 de maig, 18:30h
Dies 9 i 10 de maig
Dissabte 16 de maig, 20h
Dies 29 i 30 de maig, 20h
Del 5 al 7 de juny
Del 22 de març al 7 de juny
Del 10 al 20 de juny
Divendres 4 de setembre, 20:30h
Teatre ‘Casa de nines’ d’Henrik Ibsen. La companyia figuerenca Tequatre porta a escena un clàssic de l’autor noruec Henrik Ibsen, on posa el feminisme en escena l’any 1879 per mostrar una realitat que encara ara existeix.
Durada: 100 minuts
En aquest drama contemporani, on la moral i els costums establerts s’enfronten a l’egocentrisme dels personatges, la protagonista de l’obra, Nora, una dona bella, individualista i molt mimada, acaba reconeixent la falsedat de tot allò que l’envolta, i actuant en conseqüència. Casa de nines fou la primera obra del dramaturg noruec Henrik Ibsen representada en català.
12€ general | 10€ socis (Compra l'entrada aquí - enllaç)
Interpretació: M. Àngels Galí, Rosalia Comas, Jaume Pujadas, Carme Magester, Quim Pastoret i Pere Gich Autoria: Henrik Ibsen Traducció: Feliu Formosa Adaptació: Tequatre Direcció: Àngels Barrientos i Jaume Pujadas
La Cate
Web La Cate Web Figueres a Escena