Jump to navigation
Diumenge 11 de gener, 18h
Dies 10 i 11 de gener
Divendres 16 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 20h
Del 18 de desembre al 18 de gener
Dimarts 20 de gener, 20:30h
Dimecres 21 de gener, 20:30h
Dies 22 i 23 de gener, 20:30h
Espectacle 'L'home orquestra' d'en Peyu, que ha volgut fer d’alguna manera una paròdia-homenatge d’aquesta figura que tots hem vist actuar alguna vegada a la Festa Major del poble. Aquests personatges que amb poca cosa: un teclat, unes bases midi de grans èxits de Perales o Rocio Jurado, una americana amb lluentons, confeti i molta voluntat, són capaços d’animar a tot un poble.
A 'L’home orquestra' en Peyu fa un recull dels seus millors textos i els posa en escena amb el fil conductor de la pròpia Festa Major. L’objectiu de l’espectacle és que la gent que no pugui anar a tots els actes de la festa, amb una horeta vegi una mica de tot. Evidentment tot plegat només és una excusa perquè finalment pugui dur a terme la ironia i l’humor al que ens té acostumats.
Les posades en escena complexes dels seus espectacles més teatrals s’obliden per donar pas a un estil molt més directe i apropiat pels espais pels que s’ha concebut l’espectacle. Hi ha qui és més fan d’aquest tipus de format, perquè la nuesa en sí del xou dóna espai a la improvisació amb el públic i és on finalment es pot veure en Peyu en estat pur.
15€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Web Peyu Instagram Ajuntament Vilamacolum