Jump to navigation
Diumenge 25 de gener, 18:30h
Diumenge 25 de gener, 19h
Divendres 30 de gener, 19:30h
Del 3 d'octubre al 30 de gener (2026)
Dissabte 31 de gener, 19:30h
Dissabte 31 de gener, 22h
Mes de gener
En el marc del Mediterranean Guitar Festival, concert de Sam Ballester, el fill prodigi del flamenc nascut a Castelló d'Empúries i ara arrelat a Almeria, és una veritable joia al món de la guitarra flamenca.
Amb cada rasgueig i cada acord, transporta la seva audiència a un viatge emocional ple de passió, virtuosisme i una profunda connexió amb les arrels del flamenc.
El que fa que Sam Ballester sigui tan especial és la seva capacitat per infondre la seva música amb la riquesa de les seves experiències i la seva herència cultural. Criat a la terra del vent i el mar, comporta l'essència del Mediterrani a cada nota, mentre que la seva vida a Almeria ha enriquit el seu art amb la intensitat i la vitalitat del sud d'Espanya.
La guitarra és més que un instrument; és un mitjà per expressar la bellesa i la complexitat de la vida mateixa. Des de la malenconia del cant jondo fins a l'alegria contagiosa de les buleries, Sam Ballester ens convida a explorar la gamma completa d'emocions que ofereix el flamenc, tocant els cors de la seva audiència amb el mestratge i la sinceritat.
Des de 12,5€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Mediterranean Guitar Festival
Web Mediterranean Guitar Festival