Família
,
2026

Espectacle familiar 'Fantasmes de Guerra'

Espectacle familiar 'Fantasmes de Guerra' de La Baldufa, on fan un homenatge a les grans amistats, una mirada a la nostra Guerra Civil en clau d'humor, i també un acte —una mica esbojarrat i paranormal— que parla de l'absurditat dels conflictes i d'un últim intent de reconciliació.

Edat recomanda: majors de 8 anys

Durada: 55 minuts

Sinopsi: 

Tres amics inseparables creixen plegats entre berenars, jocs i somnis compartits. Fins que un dia, gairebé sense entendre com, esclata una guerra. Un conflicte entre germans que separa els seus camins. Dos bàndols. Una mort. I un ressentiment que persisteix al llarg dels anys.

El retrobament en una residència de gent gran reobre ferides i fa emergir els fantasmes del passat: Com es diuen les coses que mai s'han dit? Per què ens costa tant escoltar l'altre? I demanar perdó?

Preu: 

Entre 4 i 6€ | Comprar entrada aquí (enllaç)

Fitxa tècnica: 

Autoria: La Baldufa (Enric Blasi, Emiliano Pardo i Carles Pijuan i Lucía Miranda)
Direcció: Lucía Miranda
Intèrprets: Enric Blasi, Carles Pijuan i Pau Elias (músic)

Organitza: 

Ajuntament de Figueres

Més informació: