Jump to navigation
Divendres 13 de febrer, 18h
Dies 12 i 13 de febrer, 20h
Dissabte 14 de febrer, 20h
Del 13 al 15 de febrer
Divendres 20 de febrer, 20h
Dissabte 21 de febrer, 17h
Dies 21 i 22 de febrer
Divendres 27 de febrer, 20:30h
Espectacle familiar 'Gota' de Txema Muñoz, que presenta una proposta en què el clown contemporani i la màgia van units. Manipulació d'objectes, teatre físic i comicitat en un silenci que parla en un llenguatge poètic, sensible i pillet. Es busca allò que es converteix en un símbol de vida: un got d'aigua.
Sota un sostre de núvols, al carrer un cubell recull l'aigua que no cau del cel. La pluja ha desaparegut i ara només ens queda aquell record en què la ficció i la màgia es capbussen en un degoteig constant d'enganys teatrals.
Durada: 45 minuts
6€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció: Leandre Ribera Visió externa: Claire Ducreux Creació: Yves Sheriff i Txema Muñoz Complicitat conceptual: Núria Campos i Stacey Laureyssens Banda sonora original: Lluís Alba
Ajuntament de Figueres
Web Figueres a Escena Web Ajuntament de Figueres