Jump to navigation
Diumenge 12 d'abril, 12h
Dies 11 i 12 d'abril
Diumenge 12 d'abril, 18h
Divendres 17 d'abril, 20h
Dissabte 18 d'abril, 17h
Dissabte 18 d'abril, 20h
Divendres 24 d'abril, 20h
Espctacle 'La corona d'espines', una obra teatral en vers de Josep Maria de Sagarra, amb direcció de Xavier Albertí, recupera i redescobreix un dels grans textos del nostre patrimoni teatral.
Situada a Solsona a finals del segle XVIII, l'obra narra les trifulgues d'un acord de matrimoni entre una pubilla i un jove sense pares, on es barregen necessitats de diners i també algunes sospites. Honor, poder, amor impossible i hipocresia social en una tragèdia que esdevé una crítica a la societat de l'època.
Edat recomanada: a partir de 16 anys
Durada: 120 minuts
Entre 10 i 24€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Autoria: Josep Maria de Sagarra Direcció i composició musical: Xavier Albertí Intèrprets: Manel Barceló, Jan D. Casablancas, Jordi Domènech, Abel Folk, Oriol Genís, Àngels Gonyalons, Pau Oliver, Júlia Roch, Laia Valls, Rosa Vila i Roger Vilà Producció: Teatre Nacional de Catalunya
Ajuntament de Figueres
Web Figueres a Escena Web Ajuntament de Figueres