,
25/11/2025 - 00:00
Crítica cultural
Foto:
Sílvia Poch

La Calòrica tornarà bramant a Figueres

La Calòrica presenta el seu nou espectacle com “Una comèdia existencial i política, individual i col·lectiva. Ansietat, connexió i una rabiosa necessitat de viure experiències inèdites perfectament estàndards”.

Després de Le congrès ne marche pas, arriba La brama del cérvol, ambientada en un inhòspit hotel de muntanya  amb una sèrie de personatges que veuen com es creuen els seus objectius: sentir la brama del cérvol,salvar el seu matrimoni, tancar negocis, crear teatre polític, trobar-hi una festa secreta… creient que estan sols al món mentre esperen que els cérvols bramin. Serà com una picada d’ull a les novel·les d’Agatha Christie? 

La gira de la nova producció de la reconeguda companyia, que també ve d’estrenar a 3Cat La Sala Polivalent, continua a Figueres aquest dissabte 29 de novembre (20:00 h) al majestuós Teatre Jardí, havent passat per altres grans escenaris com els del Teatre Municipal de Girona (Temporada Alta) o el Teatre El Musical de València, i entre la temporada feta al Teatre Lliure de Montjuïc aquesta primavera i la propera que acollirà el Teatre Poliorama de Barcelona el proper mes de febrer.

Figueres segueix programant La Calòrica, com les habituals grans produccions i altres propostes de tots els formats i d’altres arts escèniques, a l’espera d’esdeveniments destacats com Els Pastorets del Monturiol o les Microaccions Per Amor en diferents espais singulars de la ciutat de Figueres.

Això sí, aquests dissabte la bona comèdia està assegurada. Nosaltres, la brama no ens la perdrem. Ens hi veurem?

*Surtdecasa.cat no es fa responsable de la redacció i contingut d'aquest post.

Podria definir-me com un vilafantenc inconformista, seriòfil i cinèfil. O dir que em vaig graduar en Turisme i en el Màster en Turisme Cultural a la Universitat de Girona. I afegir-hi la meva passió per la música i fetitxisme dels discos, cosa que em va introduir al món dels blogs i a col·laborar amb mitjans com Surtdecasa. Amb un sentiment animalista i una obsessió per fer conèixer la meva opinió sense mossegar-me massa la llengua, he mirat de voltar pel món, capturar-hi moments, aprendre idiomes i intentar aportar el meu granet de sorra al món dels relats. M'espanta l'avorriment, però valoro tenir temps per combatre'l. I amb això ja em coneixeríeu una mica.

17/11/2018 - 00:00
No us enganyaré: sempre m’han costat els concerts massa despullats. Ha de ser un/a artista que capti suficientment l’atenció i/o el hype com perquè servidor es desplaci fins a una convocatòria d’aquest caire.
28/10/2018 - 00:00
Qui no coneix Moby Dick, avui en dia? Qui no ha sofert algun mal que li ha propiciat una certa dèria? Una espina clavada. Doncs precisament és aquest el propi leitmotiv de l’adaptació capitanejada per Josep Maria Pou.
20/10/2018 - 00:00
Quan ets fill dels 90, poca cosa pots haver viscut de la Movida. Tampoc d’una de les seves bandes insignes, dissolta quan qui us escriu aquestes línies encara no sabia ni què volia dir afaitar-se.
14/10/2018 - 00:00
Fa mesos que Daniel J. Meyer va escriure en una (!!) nit el text d’una obra que es capitanejaria amb la direcció de Montse Rodríguez i la interpretació d’Albert Salazar.
15/08/2018 - 00:00
Era ple. Noa no ho va aconseguir, en Pau sí. Perquè dimarts era més Pau que Jarabe, a Cadaqués. Tot i que també era molt Jarabe pel repàs de repertori d’aquells 50 Palos.
06/08/2018 - 00:00
Moltíssimes referències a la comunió popular que porta un fòrum romà, així com els crits dels assistents manifestant la seva procedència (des d’Uruguai fins a Rússia) i els instruments de corda protagonistes d’aquest fi de gira
23/07/2018 - 00:00
Dissabte es va ajuntar pràcticament tot el que els sentits d’un humà poden voler satisfer. Per la vista, un entorn inigualable en plena posta de sol i crepuscle a l’entorn de Vilajuïga i les seves vinyes des de Mas Espelt.