
La meca dels boletaires és a Sant Sadurní de l’Heura
1. Un esmorzar de campionat amb les amistats
Bolets a la brasa o guisats, botifarra, pa amb tomata, vi i tot els ingredients per tal de poder degustar un esmorzar boletaire acompanyat d'amistats i família. Preus populars al bell mig de la plaça de Sant Sadurní de l'Heura, a partir de les 9 h.
2. L' Exposició de Bolets per descobrir el món boletaire
Josep Maria Vidal sap de què va la cosa. Bolets de tot tipus i una bona manera d'aclarir dubtes i ampliar coneixements. La mostra es podrà visitar durant tot el dia a la Sala municipal.
3. Fira de productes artesans o lligats al món boletaire
Aquest diumenge pot ser un bon dia per adquirir productes artesans i tota mena de complements vinculats al món dels bolets. A la 15a Fira-Exposició del Bolet de Sant Sadurní de l'Heura tampoc hi faltarà una fira d'allò més completa!
4. Música de Taverna a càrrec del COI Els Montgrons
COI els Montgrons, té diversos significats. COI, la C de Cobla, la O d’Orquestra i la I d’internacional. Tot i que també podria ser: «Coi!», d'expressió exclamativa. I és que els músics de la Bisbal d’Empordà volen fer oblidar els mals amb els seus ritmes de taverna i havanera picantona, de tots els temes tradicionals haguts i per haver.
5. Teatre infantil per amenitzar la tarda
Per acabar-ho d'adobar i per si no no n'hi hagués prou la Sala Municipal també acollirà una sessió de teatre interpretat per l'Escola La Pedra Dreta de Sant Sadurní de l'Heura. Seran les obres 'Junts', 'Guanyarem!!!' i 'Espavila't!'. A partir de les 17h a la Sala municipal: una bona manera d'acabar de dinamitzar la jornada.
Més informació:
17a Fira-Exposició del Bolet
Sant Sadurní de l'Heura
Diumenge, 17 de novembre
A partir de les 9h
Més informació
També et pot interessar
- Inicieu sessió o registreu-vos per a enviar comentaris