Jump to navigation
Del 29 al 31 de gener
Del 12 de novembre a l'1 de febrer
Del 24 de gener al 4 de febrer
Del 22 de novembre al 8 de febrer
Del 25 d’octubre al 8 de febrer (2026)
Del 7 de novembre al 15 de febrer (2026)
Del 3 d'octubre al 15 de febrer (2026)
Del 19 al 22 de febrer
Exposició 'L'art de la ciència. Jordi Sabater i Pi', on es mostra la importància del dibuix científic a càrrec de qui va trobar el Floquet de Neu. Jordi Sabater Pi serà recordat per la troballa del goril·la albí que va viure gairebé quaranta anys al Zoo de Barcelona.
Però Sabater Pi és molt més que el descobridor d’un animal mediàtic. També va ser un científic reconegut internacionalment pels seus descobriments sobre les eines dels ximpanzés i la cultura de tribus com la dels Fang o per haver treballat amb Diane Fossey.
Aquesta mostra se centra en la seva faceta científica sobre la seva capacitat d’observació, que ell considerava la base del coneixement. En la seva faceta d'artista, dibuixant, fotògraf i observador del detall. A les seves llibretes hi anotava, de manera incansable, apunts anatòmics, mesures, colors, retrats, tatuatges, expressions, etc.
De dimarts a divendres: de 10 a 13h i de 17 a 20h Dissabtes: d'11 a 14h i de 17 a 20h Diumenges i festius: d'11 a 14h i de 17 a 20h
Josep Oriol Sabater Coca i Santi Molera
Entrada lliure
Universitat de Barcelona, Museu d’Història de Catalunya, Museus d’Olot i Institut Municipal d’Educació d’Olot
Web Olot Cultura