Jump to navigation
Del 4 al 8 de maig
Del 22 de de gener al 10 de maig
Del 13 de març al 16 de maig
Dissabte 16 de maig
Del 9 al 17 de maig
Del 6 de març al 17 de maig
Del 16 al 18 de maig
Del 10 d'abril al 24 de maig
Exposició 'Multim' de Fèlix Atmetlla, una mostra construïda a partir de la realitat augmentada que permetrà experimentar un món virtual dins l'entorn real i palpable del Museu de la Garrotxa.
Mitjançant unes imatges que funcionen com a activadors, l'espectador, amb l'ajuda d'una tauleta, podrà percebre i interactuar amb una part de la realitat que es manté invisible i que se superposa fins que s’hi acaba fusionant.
Atmetlla afegeix a una lectura plàstica tradicional una suma d’experiències sensorials on es barregen la vista, el so i l’absència de tacte, en una creació immersiva que exigirà a l’espectador un paper decididament actiu.
De dimarts a divendres: de 10 a 13h i de 17 a 20h Dissabtes, diumenges i festius: d'11 a 14h i de 17 a 20h
Entrada lliure
Web Olot Cultura Web Fèlix Atmetlla