Jump to navigation
Diumenge 1 de febrer, 19h
Divendres 6 de febrer, 20h
Divendres 6 de febrer, 23h
Dissabte 7 de febrer
Dissabte 7 de febrer, 19:30h
Dimarts 10 de febrer, 20h
Dimecres 11 de febrer, 18h
En el marc de la tradicional gira de Setmana Santa de l’Orquestra Simfònica del Vallès, espectacular concert participatiu 'Rèquiem', de Gabriel Fauré que es combina amb el 'Rèquiem' de John Rutter, a càrrec de:
- Anna Capmany, soprano - David Pastor, baríton - Cor de Cambra del Palau de la Música Catalana - Cor Ciutat de Tarragona - Cor Tyrichae de Tortosa - Xavier Puig, director - Orquestra Simfònica del Vallès
Si hi ha una música que salva del dolor de la pèrdua, aquest és el Rèquiem de Fauré, una partitura per la mort que t’omple d’esperança per la vida. Tothom trobarà el seu paradís en el paradís final amb què que clou aquest monument a la tendresa. La traduirem al costat d’un del rèquiems contemporanis més propers als missatge d’alliberament que ens llega Fauré, el Rèquiem del britànic John Rutter. Per a qui vulgui perdre la por a la mort.
15€ (comprar entrades aquí)
Cor de Cambra de l’Auditori Enric Granados de Lleida Cor de Cambra del Palau de la Música Catalana Xavier Puig, director Orquestra Simfònica del Vallès
Orquestra Simfònica del Vallès
Web Orquestra Simfònica del Vallès